Teratak Muda Friend

Friday, June 24, 2011

Hari nie Takde Pape yang Best Nak Kongsi...Huhu

Salam n hye u all...korang sihat tak? kalau tak sihat, p laa jumpa bidan ker ape ker...hehe, hari nie borink giler dowh...sempat plak aku update blog...selalunya aku taip kat word dulu, pas 2 kalau ada masa baru laa aku post kat blog...hehe...erm, hari nie tekde yang menarik yang aku nak kongsi...huhu..pape pon hari nie aku ada presentation...erm, pagi2 plak 2...adoiiii, dah laa aku ngantok beb! apa yang aku cakap pon aku tak tau laa...Yang tak leh blah, aku plak 1st bentang...adeiiii, malapetaka betol laa! hehe...macam2 laa aku kena komen tadi...berdesing jugak telinga beb kena komen ole lecturer! hahaha...pape pon kita amek jek laa yg baik 2 kan...yg jahat 2 kita buang jaoh2...kat pluto pon ok jugak! hahaha....Haa, bkn itu jek keja kitorang tadi, pas abis kelas, buat storyboard lagi untuk filem...adeiii, penat beb! makan pon xda! hoho...pas balik kat bilik dlm jam 4 ptg kot, baru laa beli nasi kat cafe...ramai orang plak tue..ohoiiii, perut aku dah laa berkroke! siap lagu rock lai...bukan calang-calang beb! usus di dalam pon menari2 dah! haha....Ops, lupa plak...tadi aku ada hantar surat ket pejabat atas tue...malas laa aku nak gtaw pejabat apa...nnt jd isu plak kn??...hehe, takde laa..nak citer kat korang nie...td masa aku kat pejabat 'atas' 2, punya laa men biadap pekerja kat sana! adeiii mau jek aku baling kertas 2 kat muka dia...haih!! sabar...sabar....dah tau jam 2.40, mesti laa masuk pejabat pas rehat kn...nie batang idong pekerja pon xda! bila dah sampai, kurang ajar plak style dia ckp...xda kesopanan langsong!! bole2 dia ckp mcm nie..'haa, ko nak ape??' kuang Ajorrrrrr betuiiiiii pnya ayat...mcm 2 ker nak layan tetamu?? haihhh sabar jek laa aku...lepas 2, dia b'cerita dgn kawan dia, ketawa terkekek-kekek mcm pontenak..padahal ramai lg tetamu yg lain! adeiii xda adab langsong laa org tue! emm..ermm...ermm..sedar2 laa beb! kau tue dah b'kerja, tunjukkan laa cara pekerja...hmmm...pape pon sampai sini jek laa aku coret2 erk...penat sdh tangan aku menaip nie taw! hehe..k laa dadaaaaaa...(Peace No War)

0 comments:

Post a Comment