Teratak Muda Friend

Friday, February 3, 2012

KEHIDUPANKU BARU BERMULA ~ 'BERDIKARI'

Salam n hye u'ols !! lama tak update blog pulak kan..ahdoiii nak buat macam mana kan, bz laa kata orang..huhuk! erm..berkenaan tajut kt atas tue..haa, mesti korang tertanya-tanya kan..apesal plak tetibe jek cakap kehidupan baru bermula, sedangkan dah berapa taon hidup kot! hahaha... Macam nie citernya... Haa pada suatu hari (opsz lawak bodoh pulak!);D !! Okay laa straight to the point ( bahasa omputeh laa katakan! HAHA) Macam nie laa citernya, oleh kerana sebelum nie aku duduk di bawah ketiak mak bapak! semua mintak, dapat... So, kejadian yang berlaku sekarang pulak berlainan kerana mulai daripada hari ini, saya sudah mulai hidup berdikari iaitu tak lagi duduk bawah ketiak mak bapak! (hammmboiiii skema betul kata-kata aku nie, nyampahhh i!!! HAHA) nak citer panjang lebar sebenarnya..tapi masa sangat menghalang untuk aku lakukan itu semua !! OMG, temberang!;D, okay laa..sampai di sini jek laa dulu..tak tau nak cakap ape lagi nie..idea takde! tak membantu langsonggg!! haha...tapi takpe, ada masa i update lagi k ;) pupyeeee dearZZ!! keh..keh..keh ~Peace No War ~

0 comments:

Post a Comment

There was an error in this gadget