Teratak Muda Friend

Friday, March 2, 2012

Apa Sebab Wanita Seluruh Dunia Meminati Pasukan MANCHESTER UNITED (MU) ??

Salam n halluuuu guys!! Salam 1 Malaysia..(chewah semangat aku dowh..HAHA…weiii kita mesti bangga jadi rakyat Malaysia weiii!! Hehe) Okay..entry aku pada kali nie pasal Bola pulak! Haa..sekarang nie, sape yang tak minat bola?? Cuba bagi tau aku..TAKDE!! sekarang dunia dah ‘DEMAM BOLA’ bebbb!!.. Termasuk dengan aku sekali..hehe..


Okay, entry aku hari nie ada TOPIK HANGAT tau!! Berkenaan dengan Wanita-Wanita di luar sana, jangan tak percaya… Sekarang dah ramai wanita yang suka tengok bola. Kalau dulu, lelaki jek yang layan bola nie. Bukan tak ada perempuan yang minat bola dulu, tapi jumlahnya boleh dikira. Bermakna tak banyak laa yang macam sekarang kan?! Hehe..


Haa.. dengar citer, Wanita-wanita di luar sana tue lebih meminati pasukan Manchester United. Hah!! Eh, Betul ker? Sebab Ape? Kenapa Pulak? Haa..macam2 persoalan berada di Minda kan? (Dah macam lagu Najwa Pulak…HAHA) Okay…korang nak tau ker sebab-sebab wanita sangat meminati pasukan MANCHESTER UNITED atau lebih senang dengan singkatannya iaitu pasukan ‘MU’… Haa…Meh saya bongkar RAHSIA peminat pasukan MU nie (Glory..Glory…Man United)….


Antara Sebab-Sebab Wanita Sangat Meminati Pasukan Manchester United ialah : sebabbbbb…..

1. Pemain-pemain pasukan tersebut kebanyakan Handsome-Handsome belaka! (Amacam, betul ker tak? Jangan tak ngaku pulak, meh aku bagi tengok cket gambar2 ahli-ahli pasukannya yg Handsome tue ;p

2. Selain tue, wanita minat bola nie kekadang disebabkan faktor persekitaran. Yelah kan, dah adik beradik semua lelaki, dia sorang jek perempuan. Bila abang, adik, ayah dah minat dengan bola. Hari-hari tengok bola…nah, tak mustahil dia pon nak tak nak jadilah peminat bola jugak! ;)


3. Oleh kerana ramai wanita-wanita yang suka tengok bola sekarang, so wanita-wanita yang lain pun nak ikut jugak, yelah tak nak kalah if ada citer2 pasal bola, dorang pun boleh share jugak! So, tak laa ketinggalan org kate! ;)

4. Memandangkan Pasukan MU nie sememangnya menjadi kegemaran peminat bola di seluruh dunia, so dia pon minat laa jugak..Yelah, pemesss!! Dah ramai org laung Glory..Glory…so, dia pon nak laung sekali.. hehe (Walaupun tak reti sangat tentang bola, ah hentam jek laa, yang penting aku bahagia ~ Salah satu petikan kata-kata peminat MU) ;)

5. Seterusnya, disebabkan memang sangat-sangat minat dengan dunia bola sepak dan pandai bermain bola sepak! Semua info berkenaan bola sepak dia tau..Tahniah diucapkan! hehe ;)


Okay laa..rasanya setakat itu jek laa dulu sebab-sebab yang dapat saya kongsikan! Chewahhh..hehe, nak chawww dah nie… Jumpa saya dengan entry baru nexttt..nexxttt..nexxtttt.. ENTRY!! Dadaaaaa guys!! ~Peace No War~

2 comments:

Azlan Strider said...

dorang suka sbb bf dorang sokong mu gak..tu jer..hahaha

p/s: follow sini

Regards,
-Strider-

AchieyQ said...

hahaha..yaa, setuju! ada jugak yg mcm 2..hehe

Post a Comment