Teratak Muda Friend

Wednesday, March 21, 2012

Result SPM Keluar Hari Ini

Result?? Aduiii mesti ramai yang berdebar kan bila dapat tahu hari nie bakal menemui sesuatu yang baru iaitu sama ada berjaya mahupun tidak dalam ‘peperangan minda’ melalu SPM yang lalu. Yelah kan, dah 5 tahun bersekolah menengah, mestilah nak rasa ‘ke’berbaloian’ (haa, cantek kan ayat aku..haha) masa dan usaha yang dicurahkan untuk mendapat keputusan yang terbaik..tak gitue?? ;)

sekadar hiasan

Okay, aku juz nak ucap Good Luck kat korang semua yang amek result hari nie, semoga korang semua dapat result yang GempaQQQ bebbb!! Mesti guru2 n parent akan bangga dengan korang ;)

Pape pon, kepada yang tidak berjaya tue.. Jangan putus asa..maybe belum ada rezeki. Kuatkan semangat, jangan berfikiran sempit..nak buat hal yang tak berfaedah, nak bunuh diri laa..haishh tak payah laa buat macam tue..mungkin hari nie bukan hari anda, tapi esok lusa..sape tau kann?? Kann?? Setiap kejadian pasti ada hikmahnya ;)

Carilah kerja Part Time sebelum sambung study ;)

Haaa.. ada satu lagi aku nak nasihatkan sikit..jangan risau, sikit jek..tak banyakk punyerr! Hehe.. Kepada semua lepasan SPM nie, rajin-rajinkanlah diri untuk cari keja Part Time sebelum meneruskan pengajian anda ke peringkat yang lebih tinggi lagi. Yelah kan, bukan apa..bila keja Part Time nie, korang akan dapat pengalaman pertama kali bekerja, walaupun keja di kedai2 biasa jek…tapi itu tetap satu pengalaman yang berharga bagi korang sebelum merasa bekerja di sektor kerajaan mahupun swasta yang menjamin masa depan anda kelak! ;)

Okay laa setakat ini jek laa Entri sy pada pagi nie..hehe, okay chawww!! ~peace No War~

p/s : Result SPM akan keluar pada jam 10 pagi (21 Mac 2012).

5 comments:

Unknown said...

kerja yg sesuai actually..^^V

AchieyQ said...

utk Part Time 2 ker??

Liza @ Adzriel AB said...

pernah jadi cashier kat A&W je...

AchieyQ said...

Liza : okay ape..tk kesah keja kt mana pon yg penting rezeki kita dpt 2 halal.. tak salah cari pengalaman kn? ;)

Syapinknas said...

singgah sni ..

http://feenassya.blogspot.com/2012/03/result-spm.html

Post a Comment