Teratak Muda Friend

Monday, March 19, 2012

CUTI SEKOLAH BERAKHIR, JAMMED BERMULA!!


Halluuu guy’s.. nak citer berkenaan isu ‘jammed’ pulak hari nie..Haa, minggu lalu aku heran sebab tak pulak jammed seperti selalu2.. Jadi aku cakap laa kat member aku, ‘Weii, maybe kalau kita keluar lewat sikit macam hari nie, tak jammed plak kan? Esok kita kuar lewat sikit laa ar..”. Member aku jawab “ Memanglah tak jammed sebab cuti skola kan!” . Laaaa..cuti sekolah rupanya! Patut laaaa -__-


Hmmm, macam nie laa aku bagi korang CUTI SETAHUN laa okay, supaya tak jammed jalan raya! Hahaha…

Itu kisah minggu lalu, tapi yang aku nak citer nie kisah minggu nie. Hari isnin nie memanglah hari yang palinggggg aku malassss nak temui!!! Hahaha..

Keluar jam 6.30 pagi tadi, perghhhh!! Jammed lagi!! Budak sekolah dah mula ek?? Hmm dah aku bagi cuti setahun tak nak pulak! Hahaha…

Tapi seyesssss… Bila Sekolah Bermula, JAMMED PON BERMULA!!! Hurgghhh tensionnnn okay -_-

Okay Entri sampai di sini saja..jumpa di next Entri yaw!! ~Peace No War~

0 comments:

Post a Comment

There was an error in this gadget