Teratak Muda Friend

Tuesday, March 6, 2012

Yesssss... PTPTipu Dah Masukkkk!!!

PTPTipu?? Apa nie?? Haa..nie laa maknanya duit PTPTN @ lebih dikenali dengan nama PTPTipu oleh golongan-golongan pelajar yang menjadi peminjamnya!! Hehehe…

Nak citer pasal PTPTipu nie..kelmarin kawan aku text aku, dia ckp PT (singkatan yg biasa digunakan) dah masuk!! Yahoooo… Aku nie apa lagi, dah Nampak mesej mcm tue..Aku terus laa buka Cimb Click, nak tengok jugak..Fakta ker Auta!! Hehe…

Haa.. Duit ape pulak nie?? Salah negara aku nie tau!! hehe

Fulamak!! Alahaiiiii betul laa derrr..PTPTipu dah masuk..So, aku pond ah Masyuukkkkkk!! Mak aiiii panjangnyerrr!! Hehe… Nak buat mcm mana kan, oberdossss happy laa katakannn!! :D

Okay, pesanan aku kpd kawan-kawanku..Jadilah Pengguna yang Bijak!! (eh silap nasihat pulak! :D) weiii guna laa duit PTPTipu tue dengan sebaiknya okay..jangan nak beli benda2 yang tak berfaedah! Sayangi diri anda! Chewaahhh..pesanan IKHLAS dari penaja!! Kuang..Kuang..Kuang 

Pape pon aku berterima kasih laa jugak kepada PTPTipu nie coz dah bagi masuk duit ‘pinjam’ aku tue! Al-maklumlah sekarang nie dah memang POKAI abesss nie..hehehe

Ipad 3 ~ Toinkkkkk ;p

Okay, itu jek laa isi entry aku di pagi yang mulia ini..Chewaaahhh!! ;p Gambar di atas semua aku amek dari goggle image tau!! bukan gambar aku.. ;)
Okay laa..Chawww Chinn Chiiii… Dadaaaaaaa, jumpa di next..nexxxtt..nexxttttt Entry okay! 
~Peace No War~

0 comments:

Post a Comment