Teratak Muda Friend

Tuesday, March 20, 2012

Pelajar Perempuan Diculik Petang Semalam!

Diculik?? Haa.. itulah yang aku dengar pagi tadi kat berita Radio Era. Masa aku layan mengantuk aku tue, aku terdengar laa berita berkenaan seorang pelajar Tingkatan 3 Sekolah Menengah Kebangsaan Pandan telah diculik oleh seorang wanita dan dua orang lelaki ketika hendak pulang ke rumah selepas membeli Kad Tambah Nilai Prabayar berdekatan rumahnya di Taman Tas, petang semalam.

Siti Nurfatihah Mahadi (mangsa culik)

Siti Nurfatihah Mahadi (mangsa culik) dikatakan telah keluar untuk membeli Kad Tambah Nilai Prabayar bersama dua orang adiknya. Semasa perjalanan pulang ke rumah, sebuah kereta telah berhenti dan menarik tangan mangsa, walaupun adiknya telah berusaha untuk membantunya tetapi gagal. Kereta tersebut telah meluru laju meninggalkan kawasan tersebut.

Apa yang aku tertanya-tanya sekarang, siapakah yang menculik pelajar tersebut?? Adakah mereka orang tempatan atau pun orang luar (asing)?? Sekiranyalah mereka adalah orang tempatan, diorang nak buat apa budak tue?? Nak jual?? Nak jadikan pelacur?? Fuh!! Cantek muka korang ek, penat2 mak bapak dia besarkan dia..Luuu orang sedap2 jek nak culik budak tue..Apa kesss derrr!

Dan kalaulah penculik tue orang asing..perghhh!! aku dengan tidak segan silunya datang kat tempat PM, suruh PM buang semua orang asing dalam Negara nie. Nak buat kecoh kat Negara orang!! Porrahhhhh (Opssstt macam senang jek aku jumpa PM..hoho)

Okay cukup setakat ini jek laa Entri nie k..Waa chaww duluu!! Jumpa di nexxxttt enntriiii ;) ~Peace No War~

p/s : kepada sesiapa yang ternampak mangsa nie, silalah lapor kepada pihak polis yang berdekatan dengan anda. Masyarakat Prihatin, Negara Terjamin!

3 comments:

sherotpetot said...

aishh macam-macam jadi sekarang ni
nway folow u dear

AchieyQ said...

Haa..2 laa pasall..macam2..budak kecik diculik, remaja..haishh..nape tak culik nenek tua jek?! hehe... done fllow u back! ;)

Afiq Yassin said...

hi.. terjah sini
jom visit afiq

Post a Comment

There was an error in this gadget