Teratak Muda Friend

Wednesday, March 21, 2012

Tak Reti Nak FLUSH Kerrrr??!!

Haa..nie yang aku angin satu badan nie.. Ape bongokss ker orang yang tak Flush tandas tue..Ahdoiii..dah korang senang2 buang taik, korang tak reti nak flush ker oiii?? Pengotor nak mamposss!!

Haa..kan cantek kalau tandas bersih

Kalau pandai buang tue, pandai laa bersihkan balik weiii..tak kan kau jek nak senang..kau masuk bersih, kau kuar kotor!! Ape ker jadahnye!! Grrr..

Kat rumah pon kau buat macam nie ek? Fuh! Kalau yaa..aku salute laa ngan kau nie ‘Ahli Pengotor Sedunia’ rupanya..no wonder laa! Hahaha

Kalau mangkuk tandas macam nie, ade ker orang nak pegi??

Pape pon, aku nak nasihatkanlah kepada orang2 yang selalu masuk tandas, tapi tak nak flush..padahal tempat flushhh adeee!! Kalau rosak, boleh dimaafkan..nie depan mata pon susah jugak!hmm pemalas bebenorrr!! Pesanan buat korang..lepas guna toilet tue..pleezzzzz laa, aku merayu kat korang.. TOLONGLAH FLUSH!! Tak susah pon..

Okay setakat tue jek Entriii waa..Chawww!! ~Peace No War~

p/s : perbuatan seseorang itu melambangkan keperibadiannya!

4 comments:

::Mastura Zakaria:: said...

boh dalam muzium ja la kalau toilet macam 2nd pict tu..huhuhuhu.kes berat..

AchieyQ said...

hahaha..2 laa pasal..kalau muzium terima, itz okay! kalau muzium pon t'fikir nak campak kat longkang! hahaha

Udinz.com said...

hehe...
kotor gila jambamn..

AchieyQ said...

Haa..kalau mangkuk tandas mcm 2..korang teringin ker nak pegi?? hahaha..kalau aku, tak nak...hihihi

Post a Comment

There was an error in this gadget